Concursul LovePlus pentru bloggeri

De la Arhi am aflat ca Love Plus face un concurs pentru bloggeri. Se numeste #loveplus tripletested . Se cer 3 incercări peste care a trebuit să treacă relaţia ta de-a lungul timpului. Cele mai ingrozitoare probe pentru mine au fost :
1 ) Cunoaste-i parintii.
Situatia la mine a fost urata , urata de tot. Pe langa faptul ca i-am cunoscut parintii, in aceeiasi zi i-am cunoscut tot arborele genea-logic. Am insotit-o la nunta surorii ei. Va spun sincer cred ca a fost cea mai rusinoasa situatie in care m-am aflat vreodata. A trebuit sa dau noroc si sa ma pup cu totii invitatii si sa ii ascult „amenintarile” tatalui ei mai mult sau mai putin alcoolizat. Nu doresc la nimeni.

2) Accepta-i obiceiurile
„Mare cunoscator” al femeilor stiam ca si ele pot scoate aceleasi sunete din anumite parti ale corpului ca un barbat adevarat. Eu m-am ales cu o tipa matinala , se trezeste de obicei la ora 7 – 8 dimineata fara un scop anume si incepe sa umble prin casa , putina curatenie , putin conquiztador , putina joaca cu pisica, la mai putin de 1 metru de locul unde dorm eu. Cand o loveste perna in cap e clar, somnul meu s-a dus si pleaca sa faca cafeaua aia minunata.

3) Rosu inseamna nu !
Cea mai aiurea parte dintr-o relatie cu care inca nu m-am obisnuit si nu cred ca ma voi obisnui prea curand este perioada aceea minunata a lunii. Ii apartine ei, ii mai zice si pauza de sex. In aceea perioada ca barbat innebunesc si parca numai trece. Cand trece recuperam , recuperam. Ce e mult strica, ea tot vrea si eu nu am nici o scuza care sa dureze o saptamana sau mai mult. Si se mai vorbeste de egalitatea intre sexe. Groaznic…

Leapsa oricui.

